The طرز خرید ارز دیجیتال Diaries

Wiki Article

توجه داشته باشید که در صورتی که قصد فعالیت در صرافی خارجی را داشته باشید، ابتدا یک کیف پول انتخاب می‌کنید، یک صرافی معتبر ایرانی را انتخاب کرده و احراز هویت را در صرافی انجام می‌دهید، سپس حساب صرافی خود را با ریال شارژ کرده و در نهایت ریال خود را در صرافی ایرانی به تتر و یا ارز دیجیتال دیگر تبدیل کرده و به صرافی خارجی منتقل می‌کنید.

و من میخوام با مبلغ کنی پول بگذارم میگن که از ۱۰ میلیون نمیتونی کم بگذاری این درس یا

خیر تا زمانی که تو بایننس لیست نشده نمیتونی از بایننس بخری. میتونی از صرافی های دیگه که تو مارکت کپ میتونی پیدا کنی بخری واسه پیدا کردن صرافی های که اون ارز رو میفروشن باید تو مارکت کپ تو قسمت سرج یا زره بین نام ارز مورد نظر رو جستوجو کنی بعد که ارز اومد رو صفحه تقریبان وسط صفحه گزینه ی دوم زده مارکت اونو انتخاب کن صرافیهایی که اون ارز رو میفروشن زده

دوستان نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال بسیار شدید هستند، همان‌طور که ممکن است سود خوبی را کسب کنید، به همان اندازه ممکن است متضرر هم بشوید، پس مدیریت سرمایه را فراموش نکنید.

بله، در صورتی که شما اقدام به خرید ارز دیجیتال از یک صرافی ایرانی بکنید می‌توانید با استفاده از حساب بانکی خود و شارژ حساب کاربری در صرافی، ارز دیجیتال موردنظر خودتان را با استفاده از ریال بخرید.

در هر کجای سایت که هستید، با این دکمه به ابزارها و بخش‌های ویژه‌ سایت دسترسی پیدا کنید

به این صورت تراکنش‌های شبکه تأیید می‌شوند و هر سال مقداری به ارزهای دیجیتال آن‌ها اضافه می‌شود. در بایننس امکان مشارکت در اثبات سهام بسیاری از ارزهای دیجیتال وجود دارد.

جستجو بستن آموزش گام به گام خرید ارز دیجیتال برای تازه واردها

مثلاً فرض کنید قصد داریم خیلی سریع با استفاده از بیت کوین، ریپل بخریم. برای این کار از قسمت فرم خرید ریپل در صفحه معاملات اقدام می‌کنیم.

فراموش نکنید که حتماً کیف پول‌ها و نرم‌افزارهای مربوطه را از منابع رسمی و معتبر دانلود کنید.

در هر کجای سایت که هستید، با این دکمه به ابزارها و بخش‌های ویژه‌ سایت دسترسی پیدا کنید

قیمت بیت کوین از سال ۲۰۰۹ تاکنون؛ مرور اتفاقات تاریخی مهم + نمودارها پروانه سادات صنعتی چرا بعضی‌ها خیلی زود نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال ثروتمند می‌شوند؟ ریحانه کاظمیان مقدم نابودی اقتصاد جهان با پول‌های دولتی: ابرتورم روم باستان و شباهت آن به امروز بهزاد ناصرفلاح

طبق این اطلاعیه هرگونه استفاده و خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بانک‌ها، مؤسسات مالی و صرافی‌های دارای مجوز بانک مرکزی رسماً ممنوع اعلام شد. اما این حکم هم به‌معنای ممنوعیت برای مردم نبود.

با این حال، بیشتر کاربران ایرانی در حال حاضر از بایننس استفاده می‌کنند. در مطلب «آموزش صرافی بایننس» می‌توانید نحوه تبدیل ارزهای دیجیتال در این صرافی را یاد بگیرید.

Report this wiki page